پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پرنیا عشق مامان و بابا

نه ماه و نیمگی نفسم

1392/4/4 19:38
نویسنده : مامان لیلا
185 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دخترم 9 ماه و نیمه شد هورااااااااااااااااااااااااااا هورا

دیروز نیمه شعبان بود و ما عصر با هم رفتیم پارک تا شما یه کم هوای آزاد بخوری و سرسره بازی کنی سر راه یه جعبه شیرینی خریدیم بردیم دادیم به ایستگاه شیرینی و شربت تا پخش کنن برگشتنی هم کلی شربت خوردیم  خوشمزه  و یه لیوان هم واسه بابایی آوردیم

از خبرهای دیگه اینه که بچه دایی حمید بیست و دوم انشالا به سلامتی  به دنیا میاد قرار شده اسمشو بذارن کیانا که قراره هم بازی دختر گلم بشه دلقک

روزا همینطور داره میگذره و دخترم داره بزرگ میشه و هر روز کارهاش شیرین تر میشه

صبحها با یه خنده خوشگل از خواب بیدار میشی با چشمهای پف کرده که من عاشق این صورت بامزت هستم و اولین کاری که میکنی به صورت خودجوش دس دسیه الهی فدات بشم که انقدر دست زدن و نانای دوست داری بغل

 

امروز داشتی سعی میکردی با تشویقهای من چهار دست و پا بری از بس تلاش کردی خیس عرق شده بودی اما هنوز نمیتونی زمانی که دستهاتو محکم میکنی و بدنتو میاری بالا همزمان پاهاتم جمع کنی چشم

 

با دهنت صداهای عجیبی درمیاری مثل صدای جیرجیرک یکی از علایقت هم اینه که همش لباتو میلرزونی و صدا در میاری که من همیشه میگم پرنیا موتورش روشن شد خنده

 

هنوز از دندون هیچ خبری نیست که من کم کم دارم نگران این موضوع میشم  ناراحت

 

معمولا ظهر خیلی خوب میخوابی خواب  که من میتونم به کارام برسم و یه وقتایی کنار تو میخوابم

با با  د د ما ما  رو خیلی خوب میگی که من هر بار میگی ماما هزار بار میگم جان مامان ماچ

 

الانم کنار من خوابیدی اینم عکسهای نازت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)