پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پرنیا عشق مامان و بابا

ماه یازدهم

1392/5/24 9:17
نویسنده : مامان لیلا
259 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا نکن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

این جمله ایه که این مدت همش رو زبونه منه که فکر کنم کل ساختمون دیگه بهش عادت کردن niniweblog.com

خیلی این مدت شیطون شدی طوری که حتی واسه چند دقیقه هم دیگه نمیشه تنهات بذارم همش داری یه شیطنتی میکنی niniweblog.com

هنوز نمیتونی چهار دست و پا بری ولی ماشالا بی نهایت شیطون شدی و با غلت خوردن یا عقبی رفتن آتیش میسوزونی niniweblog.com

مجبور شدم خیلی از وسایل تو خونه رو جمع کنم و تمام کشوهارو خالی کنم چون با روروئک که راه میفتی اولین کارت اینه که میری سراغ کشوها و من تمام مدت کارم این شده که دنبال تو راه بیفتم و وسایلی که ریخت و پاش میکنی از زیر پاهات جمع کنم niniweblog.com

یا هر روز مجبورم خونه رو جارو بزنم niniweblog.comچون بلافاصله که چیزی رو زمین ببینی برمیداری و میخوری niniweblog.com

خلاصه این که خیلی شیرین و خوردنی شدی و در عین حال خیلی شیطون

اینم چند تا عکس :

 

دخترم در حال الو کردن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)